תהליך הרכש בחברות הינו תהליך שעלול להיות מורכב ומסורבל, ועלותו מתבטאת בזמן והרבה כסף.      לפני שחברה מבצעת תהליכי רכש לתוכנות עליה לבחון את הפתרונות הקיימים והמגוונים, לאתר את היצרנים המובילים, לבצע השוואות מחיר ביניהם ולבחור בתוכנה המתאימה ביותר לצרכי הארגון.

כדי לאתר את הפתרון המתאים יש לענות על מספר שאלות הקשורות למהות הפתרון:

  • על איזה בעיות בא פתרון התוכנה לענות?
  • איזה חלופות קיימות כיום בשוק?
  • מה ה‑POC המתאים לבדיקת התוכנה בארגון?

לאחר מכן נשאל את השאלות הקשורות לעלות הפתרון:

  • האם הרישיון הוא קבוע או במינוי. מה כלול במחיר?
  • האם אני זכאי להנחה בתור מוסד חינוכי / ממשלתי / מסחרי / מחקר?
  • האם השירות והתמיכה כלולים?
  • האם אני זכאי לתחזוקה?
  • מתי יש לחדש את הרישיון?
  • איזה מענה אני מקבל מהתמיכה?
  • כיצד מתבצעת האקטיבציה? האם מקבלים CD או שניתן לבצע חילול רישיון Online?
  • ומה קורה אם אני משתמש Offline?
  • מה מכיל הרישיון?
  • כל כמה זמן התוכנה מתעדכנת?
  • כמות משתמשים ומיקומם?
  • Site או Enter­prise?
  • האם הרישיון Named או Con­cur­rent?

את התשובות לכל השאלות הללו ועוד רבות, תמצאו אצלנו, ב- Soft­ense.
אנחנו, ב- Soft­ense מספקים מזה שנים שירות ייעוץ ומחקר עבור חברות גדולות וקטנות.

איך זה עובד? בתחילת הדרך נקיים פגישת הכרות, בה נבין את מאפייני התוכנה הנדרשת. לאחר תהליך האיתור, נשאף להציג מספר תוכנות שנותנות מענה מתאים. הפתרונות שיבחרו, יבחנו על ידי שימוש בגרסאות ניסיון – Tri­al לתקופה מסוימת ובמקביל לכך, יבחן נושא העלות מול התועלת של הפתרונות השונים. מתוכן תבחר את התוכנה המתאימה ביותר.

בעת קבלת הזמנת הלקוח אנו מטפלים מא’ ועת ת’ בנושא הרישוי. כל שנותר לכם עכשיו, הוא לקבל שם משתמש וסיסמה ולהתחיל בעבודה.